Campanyes / Exposicions – 30 Gener

T’agradaria conèixer els municipis que estan desenvolupant diverses campanyes a favor de la Pau? Anima’t a participar!!!

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

El dia 30 de gener és el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). La Coordinadora d’ONG Solidàries i l’Ajuntament de Girona i Figueres impulsen conjuntament una campanya de sensibilització en cultura de pau als centres escolars de la ciutat.

Mapa DENIP

Cada any, el 30 de gener, des de FundiPau promovem el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau (DENIP). Proposem  diverses activitats i la creació d’un mapa entre tots els centres educatius que celebreu la jornada, que reculli les activitats que s’han fet. Els centres podeu posar-hi un senyal amb el títol de l’activitat i enllaçar-hi les fotos, els vídeos, els articles, etc. que tingueu penjats a la plana web del centre.

Periodistes per la Pau

Com que aquest curs sereu periodistes, comencem amb materials sobre periodisme i pau. Intentarem anar penjant webs, blogs i materials que us puguin ajudar a crear un diari complert, un breu radiofònic i una notícia televisiva en perspectiva de pau.