Informa’t i Opina – 3 Desembre

Què està passant al món?

Notícies i exemples de lluita Global i Local a prop teu!!!!

Inclusió educativa

Voleu saber què entenem per inclusió? Aquí teniu dos vídeos que us poden ajudar:

Et presentem la història del Super Antonio, una veritable història d’inclusió escolar. I és que per nosaltres, la inclusió escolar és un repte per aconseguir una societat més justa, cohesionada i inclusiva.

Et recomanem “Los colores de las flores”, una preciosa història d’inclusió educativa protagonitzada per un nen invident.

Relats personals sobre la diversitat funcional

“Què és per a mi la discapacitat?” Ells mateixos t’ho expliquen, no et perdis els relats.

Princeses amb Síndrome de Down a Disney

Una mare inicia una campanya perquè hi hagin princeses amb Síndrome de Down a Disney. En aquest enllaç trobareu la petició.

Les persones amb diversitat funcional en el primer concurs Kabua “Joves per canviar el món”

En el primer concurs Kabua, els joves han elaborat vídeos de sensibilització sobre el tema de la diversitat funcional. No us perdeu aquests exemples de lluita!